کریستیانو رونالدو (c.ronaldo) مجموعه 1



نظرات شما عزیزان:

baharmusic
ساعت15:11---2 تير 1391
سلام داش لینکت کردم
اپم یه سری بزن


musicc
ساعت15:51---31 خرداد 1391
سلام به شما دوست عزیز
وب خوبی داری مطالب قشنگی داره
اگه دوست داری بیا به ما هم یه سری بزن با جدید ترین اهنگ های روز دنیا
اگه با تبادل لینک هم موافق بودی بگو
http://baharmusic1.loxblog.com


دختر جهنمي
ساعت14:08---30 خرداد 1391
سلااااااااااام!
خوفي؟! باهر2تا پسرخاله بودما !
مگه إسمه شهرتون چيه که شده GLT ؟!!!!
راستي ممنون،خوشحال ميشم عکسارو ببينم فداااات...

دمتون جييييييززززز!
*


دختر جهنمي
ساعت14:07---30 خرداد 1391
سلااااااااااام!
خوفي؟! باهر2تا پسرخاله بودما !
مگه إسمه شهرتون چيه که شده GLT ؟!!!!
راستي ممنون،خوشحال ميشم عکسارو ببينم فداااات...

دمتون جييييييززززز!
*


دختر جهنمي
ساعت17:56---29 خرداد 1391
سيلام!
ميشه عکساي زک إفرون هم بزارررري؟؟؟!
خواهشآ!
*
أز بازيگرا يا خواننده هاي پسر هم عکس بزار،خوبه ها!!!!
ميسيييييي!


دختر جهنمي
ساعت21:06---27 خرداد 1391
خدا يک زن آفريد،يک مرد.....
والله من موندم،
پس اين همه نامرد أز کجا پيدا شد؟؟؟
*
مي30 أزينکه سر زديد عجيجام!!!!!
بازم پيش من بيايد!!!
*
باي تا هاي!!!
*


دختر جهنمي
ساعت16:33---25 خرداد 1391
سلاااااام
*
وبتون عاليييييه*
*
عکساهم خوشمل بودن،مخصوصآ جاستين
*
پيش منم بيايد،خوشحال ميشم
*
hellgirl666.blogfa.com
icgirl666.samenblog.com
*
منتظرررررما،نظر يادت نره


quartz1
ساعت17:55---21 خرداد 1391
salam man to ro link kardam vali pas link man koo?

www.quartz1.loxblog.com


sobhan
ساعت17:00---18 خرداد 1391
slm

به به ما هم یه سری بزن عزیزم

بای

لطفا نظر هم بده


شیرین
ساعت8:30---18 خرداد 1391
به سراغ من اگر می آیید،تند وآهسته چه فرقی دارد؟
تو به هرجور دلت خواست بیا
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست،که ترک بردارد
مثل مرمر شده است چینی نازک تنهایی من...


شیرین
ساعت8:29---18 خرداد 1391
به سراغ من اگر می آیید،تند وآهسته چه فرقی دارد؟
تو به هرجور دلت خواست بیا
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست،که ترک بردارد
مثل مرمر شده است چینی نازک تنهایی من...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ali